۱۳۹۰ اردیبهشت ۲, جمعه

اولین کارگاه آموزشی ملی محاسبات نرم و سیستم های هوشمند – یادبود پروفسور کارو لوکس

http://isssi.ir/Files/1001/User/Pix/WSCISposter.jpg 
متلبسایت: اولین کارگاه آموزشی ملی محاسبات نرم و سیستم های هوشمند در تاریخ ۵ و ۶ خرداد ماه ۱۳۹۰ توسط نجمن سیستمهای هوشمند ایران با همکاری گروه های برق و کامپیوتر دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود.

بدین وسیله به اطلاع می رساند که به خواست خدا و با گرامیداشت یاد پروفسور کارولوکس، اولین کارگاه آموزشی ملی محاسبات نرم و سیستم های هوشمند در تاریخ ۵ و ۶ خرداد ماه سال ۱۳۹۰ توسط انجمن سیستم های هوشمند ایران و مرکز پژوهشی تحقیقات کاربردی در محاسبات نرم و سیستم های هوشمند با همکاری گروه های برق و کامپیوتر دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد.

همان گونه که مطلع هستید، با توجه به ابعاد گسترده صنعتی و علمی سیستم های هوشمند، امروزه صنایع بزرگ جهان، سرمایه گذاری و تمرکز ویژه ای به تحقیقات کاربردی در این زمینه نموده اند. از این رو، یکی از اهداف اساسی این کارگاه ملی، معرفی علم محاسبات نرم و سیستم های هوشمند به متخصصان صنعت و ترویج آن در صنایع مختلف ایران به منظور افزایش دانش و خودکفایی ملی است. در این کارگاه آموزشی، از برجسته ترین اساتید داخل و خارج از کشور در زمینه محاسبات نرم و سیستم های هوشمند دعوت شده است که تعدادی از این اساتید در ادامه معرفی می شوند:

  • دکتر محمد باقر منهاج، استاد دانشکده برق دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • دکتر بهزاد مشیری، استاد دانشکده برق دانشگاه تهران
  • دکتر محمدرضا اکبرزاده توتونچی، استاد گروه های مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه فردوسی مشهد
  • دکتر اوکیای کایناک، استاد دانشکده برق و الکترونیک دانشگاه بوگازیچی ترکیه
  • دکتر بابک نجار اعرابی، دانشیار دانشکده برق دانشگاه تهران
  • دکتر محمد تشنه لب، دانشیار دانشکده برق دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
  • دکتر سید محمود طاهری، دانشیار دانشکده ریاضی دانشگاه فردوسی مشهد
  • دکتر حبیب رجبی مشهدی، دانشیار گروه برق دانشگاه فردوسی مشهد
برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت انجمن سیستم های هوشمند ایران مراجعه نمایید:

منبع پست: متلبسایت

برچسب‌ها: ,

0 نظر:

ارسال یک نظر

نکته مهم در ارسال نظر:
متاسفانه ارسال نظرات به این وبسایت، به دلیل انسداد سرویس نظر دهی آن، از داخل ایران به سادگی قابل دسترسی نمی باشد. لطفاً اگر از داخل ایران کامنت می گذارید، یک کپی از آن را از بخش تماس با ما در بخش بالای وبسایت نیز ارسال نمایید، تا اگر کامنتتان به درستی دریافت نشد، نظرتان از طرف مسئولین سایت، در پست مربوطه، منتشر شود.

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی